630 – 820 |
Powitanie dzieci w przedszkolu, zajęcia indywidualne (dzieci są aktywne w zakresie organizacji swojego życia: śmiało zgłaszają propozycje działań, rozwijają swoje zainteresowania w kącikach zabaw |
820 – 830 |
Zabawy ruchowe, ćwiczenia poranne (pobudzanie aktywności dzieci) |
830 |
Śniadanie |
900-1000 |
Zajęcia dydaktyczno- wychowawcze, zabawy dydaktyczne i ruchowe ( dzieci odkrywają i kreują rzeczywistość podczas wycieczek, zabaw, działań plastycznych, muzycznych, ruchowych werbalnych, korzystają z różnych źródeł informacji w celu odnalezienia odpowiedzi na nurtujące pytania |
1000- 1100 |
Spacery, zabawy w ogrodzie, gry terenowe- w zależności od pogody ( dzieci są świadome z korzyści płynących z pobytu na świeżym powietrzu, samodzielnie i prawidłowo korzystają z szatni i pomieszczeń sanitarnych) |
1100- 1130 |
Obiad |
1130-1400 |
Zajęcia, indywidualne, słuchanie bajek z uwzględnieniem przeżyć i zainteresowań dzieci; w oddziałach młodszych odpoczynek poobiedni |
1400- 1420 |
Przygotowanie do podwieczorku, podwieczorek |
1440-1730 |
Zabawy dowolne w sali lub na świeżym powietrzu, zajęcia dydaktyczne i ruchowe. |